Ροή ειδήσεων

Ήρθαν σαρωτικές αλλαγές στο Facebook – Τι ισχύει με τη συνδρομή και τις διαφημίσεις

Η Meta ανακοίνωσε την υποχρέωση των χρηστών της στην Ευρώπη να κάνουν μια επιλογή: είτε να εγγραφούν με μηνιαίο κόστος 9,99-12,99 ευρώ για να χρησιμοποιήσουν το Facebook χωρίς διαφημίσεις, είτε να συνεχίσουν τη χρήση του δωρεάν, αλλά με τις πληροφορίες τους να χρησιμοποιούνται για διαφημίσεις. Οι χρήστες λαμβάνουν ειδοποιήσεις για να επιλέξουν μια από αυτές τις επιλογές.

Σύμφωνα με τη Meta, στην Ευρώπη, μπορεί κάποιος να εγγραφεί για να χρησιμοποιήσει τα προϊόντα της χωρίς διαφημίσεις ή να τα χρησιμοποιήσει δωρεάν με διαφημίσεις. Επίσης, ενημέρωσε ότι οι χρεώσεις για τη συνδρομή θα ισχύουν μετά την 1η Μαρτίου 2024. Μέχρι τότε, οι συνδρομητές θα πληρώνουν μόνο σταθερό κόστος ανά μήνα για τους λογαριασμούς τους, χωρίς να επηρεάζονται από διαφημίσεις.

Παράλληλα, σημειώνεται ότι οι χρήστες που επιλέξουν την πληρωμή δεν θα βλέπουν πλέον διαφημίσεις, όμως θα συνεχίζουν να λαμβάνουν αναρτήσεις από επιχειρήσεις και δημιουργούς.

Ακόμα και οι χρήστες επί πληρωμή, ωστόσο, θα υπόκεινται σε περιορισμούς, καθώς δεν θα έχουν τη δυνατότητα να διαφημίζονται ή να αποκτούν έσοδα από διαφημίσεις μέσω των Reels και των “διαφημίσεων στη ροή”. Επιπλέον, οι συνδρομητές δεν θα μπορούν να συμμετέχουν σε διαφημίσεις συνεργασίας στο Instagram ή στο Facebook. Αυτές οι ριζικές αλλαγές έχουν ήδη προκαλέσει απογοήτευση σε πολλούς χρήστες, οι οποίοι εκφράζουν τη δυσαρέσκειά τους με αναρτήσεις στην πλατφόρμα.

Όσοι επιλέξουν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες και τις εφαρμογές της Meta δωρεάν, ο υποσχέται ότι η εμπειρία τους δεν θα αλλάξει. Θα διατηρούν πρόσβαση στις Προτιμήσεις Διαφημίσεων, παρέχοντας εργαλεία ελέγχου για τις διαφημίσεις που βλέπουν και τα δεδομένα που χρησιμοποιούνται για τη στόχευσή τους, συμπεριλαμβανομένων των πληροφοριών δραστηριότητας από συνεργάτες διαφημίσεων.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι το Facebook έχει πρόσβαση σε περισσότερες πληροφορίες από αυτές που παρέχει ο ίδιος ο χρήστης, σύμφωνα με την Πολιτική Απορρήτου του. Αυτό περιλαμβάνει τη δραστηριότητα εκτός του Facebook, όπως πληροφορίες που συλλέγονται από άλλες εφαρμογές ή υπηρεσίες, σχετικά με την αλληλεπίδραση των χρηστών, όπως επισκέψεις, βόλτες με το Uber, παράδοση φαγητού και πολλά άλλα.

Ποιο μήνυμα θα δείτε:

Ακολουθούν μερικά παραδείγματα των πληροφοριών που λαμβάνει η Meta για τους χρήστες της:

  • Τα στοιχεία της συσκευής σας
  • Ιστότοποι που επισκέπτεστε και δεδομένα cookie
  • Εφαρμογές που χρησιμοποιείτε
  • Παιχνίδια που παίζετε
  • Αγορές και συναλλαγές που πραγματοποιείτε από Meta Products (ακόμα κι αν ολοκληρώνετε την αγορά εκτός Μeta)
  • Οι διαφημίσεις που βλέπετε και ο τρόπος με τον οποίο αλληλεπιδράτε μαζί τους
  • Πώς χρησιμοποιείτε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες των συνεργατών της Meta

Στη συνέχεια, το Meta αντιστοιχίζει τις πληροφορίες που συνέλεξε από τη δραστηριότητα των χρηστών στο διαδίκτυο με τους λογαριασμούς τους για να τους παρέχει εξατομικευμένο περιεχόμενο και διαφημίσεις.

«Λαμβάνουμε αυτές τις πληροφορίες είτε είστε συνδεδεμένοι είτε έχετε λογαριασμό στα Προϊόντα μας», εξηγεί το Facebook. Οι πληροφορίες που παρέχονται από τον χρήστη περιλαμβάνουν επίσης αλληλεπιδράσεις και αγορές, hashtags, δεδομένα προγράμματος περιήγησης ή εφαρμογής, εφαρμογές, τοποθεσία κ.α.

Facebook και Instagram θα απαιτήσουν από τους πολιτικούς διαφημιστές να αποκαλύπτουν που και πώς χρησιμοποίησαν την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI)

Η Meta θα απαιτήσει από τους πολιτικούς διαφημιστές σε όλο τον κόσμο να αποκαλύπτουν οποιαδήποτε χρήση τεχνητής νοημοσύνης στις διαφημίσεις τους, από το επόμενο έτος, δήλωσε η εταιρεία την Τετάρτη, στο πλαίσιο μιας ευρύτερης κίνησης για τον περιορισμό των λεγόμενων «deepfakes» και άλλου ψηφιακά τροποποιημένου παραπλανητικού περιεχομένου.
Ο κανόνας πρόκειται να τεθεί σε ισχύ το επόμενο έτος, πρόσθεσε η εταιρεία, ενόψει των εκλογών στις ΗΠΑ του 2024 και άλλων μελλοντικών εκλογών παγκοσμίως.
Σύμφωνα με μια ανάρτηση ιστολογίου της εταιρείας, η πολιτική αυτή θα αφορά οποιαδήποτε διαφήμιση πολιτικού ή κοινωνικού θέματος στο Facebook ή το Instagram που χρησιμοποιεί ψηφιακά εργαλεία για τη δημιουργία εικόνων ανθρώπων που δεν υπάρχουν, που διαστρεβλώνουν την αληθινή φύση ενός γεγονότος ή που κάνουν ένα άτομο να φαίνεται ότι λέει ή κάνει πράγματα που δεν έκανε.

Μικρές χρήσεις της τεχνητής νοημοσύνης που «είναι ασήμαντες» για τη διαφήμιση, όπως η περικοπή εικόνας ή η διόρθωση χρώματος, δεν θα είναι απαραίτητο να αποκαλύπτονται.

===============================

Ακολουθήστε το newsforall.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

===============================

About diaxiristis

Check Also

Πώς να αποτρέψετε τη διαγραφή του λογαριασμού σας

«Ειδοποίηση» από τη Google προς τους κατόχους λογαριασμών – Ποιοι αντιμετωπίζουν κίνδυνο διαγραφής

Οι λογαριασμοί που παρέμειναν ανενεργοί για τουλάχιστον δύο χρόνια θα υποστούν διαγραφή από τη Google …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *